Механічний спосіб переробки - самий екологічний. Його суть в порівнянні з іншими способами, застосування в якості сировини для інших бізнесів
Механічний спосіб переробки автомобільних шин - це різання, рубка, дроблення, перетирання і т.д. простими словами, все те, що можна зробити з шинами для їх подрібнення і подальшого заманювання для виробництва інших виробах. При цьому і цей метод складається з різних, так званих «підметодів». Давайте розбирати їх по черговості. Отже…
Обробка покришок механічним методом при впливі нормальних температур
Цим методом користуються найчастіше, при цьому багато компаній, що займаються переробкою автомобільних шин по всьому світу. Її популярність полягає в тому, що гума не піддається термічному окисленню, коли її стан з еластичного змінюється на пластичний. Енергоспоживання при такому методі низьке, що позначається на кінцеву ціну самої крихти. Варто відзначити, що «нормальна температура» при такому методі це така, яка буде максимально схожою з температурою навколишнього середовища. А забезпечують таку температуру спеціальні водяні та повітряні системи.
Обробка покришок механічним методом при впливі підвищеної температури
Це той метод, коли автомобільна покришка подрібнюється за температурних умов понад 100 градусів. Як результат, крихта виходить зім'ятою, іноді девулканізованою. Її застосування через це обмежене. Зрозуміти що це саме така крихта можна просто, зім'явши її в руках. Якщо ефект буде нагадувати сніговий клубок, значить ця крихта проводилася саме таким методом. Частинки такої крихти не однорідні, рвані, навіть липкі. Горить така крихта приблизно, як і вугілля, що дуже небезпечно, так як в разі пожежі його буде важко загасити. Але і вона має свої переваги-з такої крихти можна виробляти гумові вироби, застосовуючи метод гарячого формування. Найчастіше її використовують для виробництва гумобитумной суміші.
Обробка покришок механічним методом при впливі зниженої температури
Матеріал охолоджується до такої температури, коли його можна просто покришити. Шинну гуму заморожують і дроблять. І так як обладнання для таких цілей обробки автомобільних шин дуже дороге, то це позначається на ціні одержуваної крихти.
Обробка покришок механічним методом при впливі «озонового ножа»
Озон сприяє тому, що гума сама по собі починає руйнуватися, а після її просто додатково подрібнюють. І хоч ця технологія давно отримала патент, використовують її рідко, так як якість одержуваної крихти низька. Чому? Тому що гума при впливі озону, так би мовити, зносилася, віджила своє. Вироби з неї матиме маленький термін експлуатації.
Обробка покришок механічним методом бародеструкції (гідравлічний прес)
Такий метод вимагає величезних енерговитрат. Але самі шини дробляться так, що від них відокремлюються великі частинки металевого корду. Обладнання для такого методу дуже дороге, що відображається на ціні кінцевого матеріалу.
Обробка покришок механічним методом використовуючи вибух
Застосовувати такий метод допустимо лише після того, як на неї буде отримані всі дозволи. При цьому подрібнюються шини в повному обсязі, їх все одно доводиться до подрібнювати.
Обробка покришок механічним методом, коли використовується вплив "нормальної температури" за одну стадію
Це новий метод, при якому покришку фіксують в спеціальному патроні верстата, далі її дуже сильно розкручують (50 об/хв), підводячи потужну фрезу з ножами. Відповідно фреза дробить покришку на дрібну крихту.
Сказати, який метод, для якого подальшого бізнесу щодо використання автомобільної крихти буде краще складно. Все залежить від того, яка продукція повинна виходити, яка її якість має бути в кінцевому результаті. Тому, перед тим як купувати крихту, потрібно дізнатися її метод дроблення і враховувати його.